maanantai 30. syyskuuta 2013

Sunnuntaina - kotona, naituna ja nautittuna.

Aika palata taas ajan kaaressa kevääseen. Launtaina olin saanut ekan kerran vierasta ja yllättäen olin jännityksestä huolimatta osannut nauttia osastani varsin hyvin.

Sunnuntai oli edellisestä päivästä elpymistä. Onneksi osasin suhteuttaa olotilaani aiempiin hotelliviikonloppuihin, jolloin olimme viettäneet kahdenkeskistä aikaa ihan vaan mieheni kanssa.
Joka kerta on ollut mukava lähteä reissuun ja lähes joka kerta on myös sunnuntaina väsyttänyt.
Niin tälläkin kertaa. Sunnuntain iltapäivällä lapset saivat vanhemmistaan osansa ja mieheni kanssa pääsimme uudelleen keskustelemaan edellisen illan tapahtumista vasta nukkumaan mennessä.

Mieheni olisi ollut valmis palvelemaan minua sängyssä kaikin tavoin, mutta menkat yllättivät pari päivää etuajassa. Miehelleni kuukatiseni olivat pettymys, sillä hän oli kuulemma koko päivän miettinyt, kuinka saisi illalla nuolla vieraan höyläämää pilluani uudestaan ja uudestaan. Sukeuduin hänen kanssaan saman peiton alle ja annoin käteni eksyä hänen haaroihinsa. Miehelläni seisoi suunnattoman kovaa ja kysyin kaipasiko hän hivenen helpotusta? Ilmoitti kaipaavansa, mutta hän aikoi ryhtyä selibaattiin siihen saakka, että saisi toteuttaa toiveensa. Vaikka olisi aivan eri asia nuolla pilluani nyt vieraan jäljiltä, kuin myöhemmin, hän aikoi odottaa omaa lauekeamistaan siihen saakka, että kuukautiseni olisivat ohi ja hän pääsisi toteuttamaan toiveensa.

Mieheni kyseli, mille eilinen kokemus tuntui ja, että miten suhtaudun asiaan näin jälkikäteen. Kerroin, että ilta oli todella mukava, erityisesti sen vuoksi, että olin nähnyt sen merkitsevän myös miehelleni niin paljon.

Aloimme nukkumaan, käänsin selkäni ja ummistin silmäni. En ollut kuitenkaan kertonut miehelleni koko totuutta äskeiseen kysymykseen. Todellisuudessa olin nauttinut aivan hillittömästi tuosta kokemuksesta ja sieluni silmin kävin edellisen illan tapahtumia mielessäni läpi. Kun nukahdin, olen varma, että minulla oli hymy kasvoilla.

Mieheni oli maannut vieressäni pitkään. Maannut selällään, miettinyt eilistä ja seisottanut kyrpäänsä kivikovana, minun tuhistessa unilla.

t. Janita





3 kommenttia:

  1. Vau! Voin kuvitella, että on miehelläsi ollut tukalaa seisottaa sitä kyrpäänsä vieressäsi. Kiusoittelitko paljonkin? Ainakin olit sitä kädellä kokeillut :)

    VastaaPoista
  2. Hienoa! Jatkakaa pliis ja kirjoita tänne kokemuksia!

    VastaaPoista
  3. Kiusoittelin sopivasti, mutta juttu jatkuu.... Julkaisin aiheesta tänään.

    VastaaPoista